* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Termin: 2024-09-26 - 2024-09-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia ekonomiczne w czasie kryzysu2009-02-26 13:18:09Kryzys finansowy, kryzys gospodarczy – wielkie słowa o przerażającym wydźwięku pojawiające się każdego dnia w prasie, telewizji i w Internecie. Ale gdzie w tym wszystkim odnaleźć można informacje o kryzysie jednostkowym, który zdążył już dotknąć szarego człowieka? Gdzie odnaleźć informacje o tym, jak zwykły Kowalski może uchronić się przed finansowym upadkiem? |
|
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
|
Warsztaty -2009-01-08 13:10:1010% RABATU dla pierwszych 5 osób Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?Internet, jak i wiele innych mediów elektronicznych, otworzył szereg nowych możliwości w rozwijaniu biznesu. Jednocześnie, bardzo często dość trudno jest stosować przepisy prawa odnoszące się do tzw. tradycyjnej gospodarki do zasad działania tzw. e-gospodarki. Podczas warsztatów poświęconych zagadnieniom nieuczciwej konkurencji w sieci zostaną omówione regulacje prawne z zakresu ochrony konkurencji, które należy respektować również podczas prowadzania działalności w Internecie. |
|
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji EOD Silesia 20092009-07-01 13:03:35* Elektroniczny Obieg Dokumentów oraz Podpis Elektroniczny w firmach i instytucjach Polski południowej * Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji |
|
W warsztacie - ład i porządek2009-08-25 11:32:17Co ma wspólnego wielkoseryjna produkcja samochodów marki Toyota z warsztatem agregatów chłodniczych w Szwabii ? Bardzo wiele! Japoński producent samochodów jako pierwszy w branży automotive w latach 50 – tych przeniósł Kaizen, filozofię życia i pracy, do swojej fabryki i wykorzystał ją do optymalizacji swoich procesów produkcyjnych. Dzisiaj metody te są znane i stosowane na całym świecie. |
Szkolenia sprzedaż Marketingowe kierowanie zespołem Przemyśl, Zachodniopomorskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.